۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۳۵

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

تسهیل امر ازدواج وظیفه نظام اسلامی است

تسهیل امر ازدواج وظیفه نظام اسلامی است

کرمانشاه- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: تسهیل بخشیدن امر ازدواج جوانان یکی از وظایف و مسئولیت‌های مهم در نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن ریحانی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم جشن وصال و اهدا ۵۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان استان که با حضور دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و جمعی از مسئولان استانی در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: ازدواج مقدس‌ترین و آسمانی‌ترین پیوندی است که به آن امر شده است.

وی با اشاره به اینکه ازدواج امر خدا و سنت پیامبر است، افزود: ازدواج افکار پریشان و دل‌های آشفته انسان‌ها را آرامش می‌دهد لذا در حکومت اسلامی به آسان سازی امر ازدواج توجه ویژه شده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه یکی از مسئولیت‌های نظام اسلامی تسهیل بخشیدن به امر ازدواج است، ادامه داد: تهیه و اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان یکی از بسترهای تسهیل سازی این امر مهم است.

ریحانی با اشاره به اهدا ۵۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان استان در این مراسم، تصریح کرد: تا زمانی که بتوانیم امر ازدواج را تسهیل ببخشیم از بسیاری از چالش‌ها همانند چالش اجتماعی به راحتی عبور می‌کنیم.

وی گفت: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با تهیه و توزیع جهیزیه بین زوج‌های نیازمند در راستای ترویج و گسترش ازدواج آسان در جامعه گام برداشته و این مسیر را با سرعت بیشتر ادامه خواهد داد.

ریحانی تصریح کرد: امروز قرارگاه محرومیت زدایی سپاه هر کجا که نیاز به کمک و خدمات رسانی به مردم خصوصاً محرومین جامعه باشد پای کار است که یک نمونه آن کمک به امر ازدواج آسان است.

کد خبر 5906369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha